خانما تفسیرتون از آزمایش چیه
اون یکی هم گذاشتم لطفا بگید بهم

تصویر
۱ پاسخ

همه چی خوبه فقط اگه قصد بارداری دارید بهتره خوردن شیرینی جات مصنوعی و قند و شکر و نان سفید رو کنترل کنید ، قندتون ناشتا ۹۲ بوده ، و میانگین قند ۳ ماهتون ۵ونیم که بهتره زیر ۵ باشه ، پس با رژیم غذایی و پیاده روی کنترلش کنید

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد