دخترمنم 6خرداد تولدش 15اسفند گرفتم برج 3هوا گرم اذیت میشن
من از هوش مصنوعی برنامه گرفتم اول شیر روز رو کم کن و دیگه نده بعد موقع خواب اول شیر بده بعد سینه تو دربیار و بخوابون شبای بعدی تایم شیر دادن رو کم کن و دیگه نده گریه میکنه ولی دیگه از شیر گرفته میشه
من دخترم چن روز از دختر شما کوچکیتره ۱۵ خرداد ب دنیا اومد الان دو هفته ای هست از شیر گرفتمش بنظرم تایم خوبیه
باید ببینین بچت چطور راحته اگر تدریجی راحته تدریجی بگیر
آخی عزیزم منم تولدم هفت خرداده🥹❤
من مثل شما شوهرم چند روزی خونه بود گرفتمش روز اول عید گرفتم الان دیگه فراموش کرد آروم شده 20 روز اذیت شدم به نظر من اگه دخترت وابسته باباش هست الان بهترین موقعس
تولد گل دختر مبارک ..دختر منم ۸ تولدش هست،تدریجی بگیر از حالا شروع کن روز ها کمتر بده،دیگه نزدیک تولد شد کلا بگیر..اون موقع آمادگی کامل داره بچه اذیت نمیشه..
من یهویی گرفتم چون تدریجی دخترم اذیت میشد بر اساس روحیات دخترت با واکنشایی که انجام میده باید بهترین تصمیم بگیری براش برای همه بچه ها نمیش یه نسخه پیچید
اگه امادگیشو داره بگیر عزیزم دختر منم15خرداد میش دو سالش اخرای اسفند گرفتمش خداروشکر کنار اومد دو شب اول یکم سخت بود فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.