۴ پاسخ

شنبه
ببر.عیبی نداره اتفاقی نمیوفته

یکی دو روز که اشکال نداره
من دخترم سرما خورده، بعد دو هفته میخوام واکسن بزنم

مشکلی نداره گلم‌اگه چند روز دیرتر بشه
ولی زودتر نمیشه زد اصلا

اشکالی نداره چندروزدیرتر

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی