۴ پاسخ

اصلا خیار بهش نده

خیار نده سردی می‌کنه وقتی سرما خورده آب پرتقال یا لیمو شیرین بده زود خوب میشه

سیب و موز خوبه، اگه تب داره اب سیب بده

خیار سرده بقیش خوبه پرتقال هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۴ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی