۲ پاسخ

من همون لحظه بچم خیلی گریه کرد ولی بعدش دگ گریه نکرد فقط شبش تا صبح بیقرار بود نخابید از فرداش خوب شد

روز اولش بده فقط. پسر من که خیلی اذیت نکرد. معمولی بود

سوال های مرتبط