تو هفته من نفخ شدید و زیاد عادیه؟

۵ پاسخ

اره عادیه من دایمتیکون ۱۲۵میخورم ژله ای راحت همه نفخو میبره

نفخ چطوریه؟؟

من که خیلی دارم

واااایییییی من دارم کلافه میشم از نفخ و یبوست

بله گلم ‌‌

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز🌹💖 مامان دلارز🌹💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شکلات🩵💙 مامان شکلات🩵💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری