بچه ها تو هفته من بچه لگداش کم و زیاد شه یا شدتش کم و زیاد شه عادیه

۴ پاسخ

تا ۲۸هفته طبیعیه

اره طبیعیه.. ی روز فعال ی روز غیرفعالن... ولی باید مثلا ساعتی ی لگدی چرخشی چیزی باشه خلاصه

اری کاملا طبیعیه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری