سونوآنومالی ساعت ۴ بعدازظهر برم ایرادی نداره؟؟

۷ پاسخ

برو حالش و ببر نی نی رو می بینی

فرقی نداره ولی اگه وقت داری زودتر برو بعضی وقتا نینی ها نمیچرخن یکم اذیت میکنن یکم طول بکشه شاید

نه من ۷شب بود نوبتم

ن عزیزم چه اشکالی داره

نه خوبه

نه تایمش فرقی نداره

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۶ ماهگی
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان احمدرضا مامان احمدرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری