من اشتهام کمه ولی زود زود ضعف میکنم🤦🏻‍♀️طبیعیه!؟

۹ پاسخ

منممم

بله کاملا طبیعی ماهت بیاد بالا خوب میشی😂🫣

منم اینجوریم یعنی حاضرم درد زایمانو بکشم اینو نه😐

اشتهام دوبرابر شده وحشتناک هر چی میبینم میخوام

منممممم

اوووف منم

آره منم دقیقاً اینجوری شدم

اره تعداد وعده های زیاد میشه مقدارش کم

منم😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری