۳ پاسخ

عزیزم منم همینجوریم فقط سعی میکنم چیزای مقوی بخورم و بیشتر وقتا دهنم باید بجنبه ک از حالت تهوع هم کم کنه😅

طبیعیه من همین حالتو دارم ولی به خاطر حالت تهوع میترسم چیزی بخورم

خب بچه داره رشد میکنه باید چیزای مقوی بخوری

سوال های مرتبط

مامان دو قلو🤍 مامان دو قلو🤍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریشاه مامان آریشاه ۵ ماهگی