اره منم همش گشنمه هرلحظه جلوم غذاست😂
بلهههههههه
اره بخدا شب یه بشقاب پر غذا خوردم سوپم بود ۱ساعت بعدش داشتم از گشنگی ضعف میرفتم درحالی که شوهرمم همونقد خورده بود میگفت هنوز هضم نشده غذا چطور گشنت شد😂😂😂
منم خیلی زود زود گشنم میشه
اره عزیز
منم اولش اینجور بودم باید هر نیم ساعت معدم پر. میشد
منم اینجوریم 😂😂😂با خودم میگم الان اینجوریم ماه های بالاتر چجوریه دیگه😂😂🤦♀️
من که اصلا میل ندارم به هیچی
هم هفته شما بودم همینجوری بودم احتمالا تا پایان سه ماه همینجوری باشی عادیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.