سلام خواهرا من چرا اینقد ضعف میکنم؟زود زود گشنه میشم؟

۶ پاسخ

من دستام میلرزید برا غذا ضعف شدید الان بهتر شدم

چون باید جای دو نفر غذا بخوری عزیزم😄

چیز عادیه عزیزم منم همش گشنم میشد طوری که از شکمم صدا میومد انگار که چندین ساعت چیزی نخوردم😅

شبا خیییلی شدید گشنه ام میشه فقط به غذا فک میکنم

منم تازگیا زود زود گشنه ام میشه

بنظرم طبیعی باشه منم از اول بارداری همینم رفته رفته سریعتر و شدیدتر ام میشه گشنگی هام

سوال های مرتبط

مامان دو قلو🤍 مامان دو قلو🤍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری