۱۲ پاسخ

منم همینطور درست هفت هفته دو روزم
میخورم حالم بد میشه، نمیخورم معدم سوراخ میشه😐

1برج3 پریود شدم 6برج 3پاک الان از روز ها تخمک‌گذاری حساب کنم یا از روزی ک آخرین تاریخ پریودی ؟

سلام عزیزم منم تازه فک کنم 5هفتمه هیچی نمیتونم بخورم و همش گرسنمه ی سوال داشتم ت این دوران بغیر فولیک اسید داروی دیگ ای باید استفاده کرد ؟؟

من دکتر گفته چون دیابت داری آب زیاد بخور سبزیجات بخور .منم از شانس بد فقط ترشی ب مجازم میگیره .همین باعث شد ۲۰ کیلو کم شدم .الانم هرچی میخورم وزنم بالا نمیره .چون شیرینی جات تقریبا ۱ سال شده لب نزدم .الانم هرچی آب میخورم دستشویی میرم دائم تا صبح ۶ بار میرم

دقیقا منم هم ماهتم همینچوریم

اره عزیزم من صبح ها ۶ صبح باید صبحانه بخورم دوباره ۹ صبح هم باید صبحانه بخورم خسته شدم😩😂

فدات عزیزم.من دیابت دارم دستشویی زیاد میرم بقیه رو نمیدونم زیاد میرن یا نه من خیلی میرم

آره ماهم همین بودیم داره بچه شکل میگیره از بدنت تغذیه میکنه کم کم بخور وعده رو بیشتر کن

سلام منم همینطورم

من الان خیلی گرسنه میشم😵‍💫

اره منم اینجوریم اگه نخورم معدم سوراخ میشه

وعده هاتو اندازشو کمتر کن ولی ۵وعده بخور

سوال های مرتبط

مامان دو قلو🤍 مامان دو قلو🤍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامان اسراء و آلاء مامان اسراء و آلاء ۳ ماهگی