۶ پاسخ

😄😄😄

چرا خیلی خیلی بهتر شدم

یک عناب بزن به سر سیخی چیزی رو آتیش بگیر دودش از طریق بینی تنفس کن بکش بینی تو باز می‌کنه سیاه دونه هم دود بدی نفس بکشی خوبه

منم همینجورم هیچ کاری نکردم فقط میرفتم بینموخالی کنم تاچیزی نیست یکم زیرسرم رابلندمیکنم

اسپری نمکی بینی بگیر از داروخونه بزن بخور سردم بالا سرت روشن کنی خوبه

وای منم اینجوری بودم با دهن نفس میکشم کلافه میشم تو خواب

سوال های مرتبط