۴ پاسخ

چی هست

همون ۵۰۰تومنارم قطع کرده🤣🤣🤣قرار بود از اول فروردین ۲تومن بریزن برام من ک یکی دوبار بیشتر نریخت طرح یسنا

والا الان یکی دوماه به من ندادن دیک

نمیدن انگار واسه بچه من ننداختن

سوال های مرتبط