از چهار و نیم تو مطب دکترم🥺

۱ پاسخ

من موندم ۸ هفته برم به فکر اونحاشم که بشینم مطب یه زایمان زودرس هم داشتم باید دراز بکشم تو ماشین تو وقتش برم

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهاردهم بارداری