۵ پاسخ

سعی کنی قرص اعصاب نخوری خیلی بهتره تا اونجایی که بشه. اگر یک درصد هم خواستی بخوری برو دکتر بگو واست بنویسه خودت سر از خود نخور. چون تو که نمیدونی چه دوزی باید شروع کنی چقدر بخوره کی بخوری. میای درستش کنی بدترش میکنی. بعد اینکه بچه که نق میزنه ۹۰ درصد حوصله اش سررفته میخواد یکی باهاش بازی کنه. یا باید باهاش خیلی بازی کنی باور کن پسر منم هی میگه بیا باهام هام هام بازی یعنی من بدوام یا چاردست و پا بشم برم دنبالش بخورمش اون فرار کنه. دیگه شب نشده جوونی برام نمیمونه.اگر حیاط داری تو صبح یا ظهر ببرش تو حیاط بازی کنه. یا ببرش تو کوچه یه سر بازی کنه یا با کالسکه بچرخونش. بچه که حوصله اش سر میره نق نقو میشه

گل گاو زبان دم کن شب ها بخور. توی آبی که میخری گلاب بریز بخور. اینا آرامش بخشن. گلاب انرژی دهنده هم هست.هر وقت خسته شدی اگر قبل ۶ عصره میتونی یه نسکافه درست کنی هم کافئین داره هم خستگیت درمیره. صبح ها ویتامین ب بخور برای اعصاب عالیه.

من آسنترا میخورم

براي چي هست اين قرص؟

بخور عزیزم دوز ضعیف شو

سوال های مرتبط