۸ پاسخ

هموروئید گلم

منم همینجورم بدون خونریزی نزار یبوست بگیری

عززیزم حتما برید کلونوسکوپی کنید تا بررسی بشه حتما برید دکتر پشت گوش نندازید خونریزی یعنی یا همورویید دارید یا شقاق یا فیشر یا پولیپ خدایی نکرده

برو لیزر کن بیرون زدگی رو‌کامل رفع کن و نزار دیگه یوبس بشس

اسمش شقاق هست بخاطر یبوست هست چیز خطرناکی نیست همین پماد بزن یکم میسوزه دیگه خوب میکنه بعد بارداری من اینجوری شدم دیگه خوبم گهگاهی مدفوع سفت باشه اذیت میشم

بواسیرت
نزار یوبس بشی
اگه اذیت میشه پماد انتی هموروئید استفاده کن

پماد انتی فیشر باریچ بگیر بزن خوب میشه منم بعد بارداری اینجوری شدم

منم دارم سالهاست و گاهی خونم میاد چیز مهمی نیست فکر کنم

سوال های مرتبط