خانما خوردن باقالی پلو تو هفته من بده؟

۴ پاسخ

میگن باقالی نخورید ممکنه حساسیت بده به بچه

نه خوب نیس

خوب نیس نخوری بهتره

کلا میگن خوب نیس تو بارداری،ولی اگه حساسیت نداشته باشی میتونی بخوری در حدی ک زیاد نباشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری