صبح ها حالت تهوع عادیه خیلی حس بدیه😫

۳ پاسخ

وااای از زردآب😑😑

سه ماه اول بله متاسفانه🤦‍♀️

وای اره😭

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
فری فری قصد بارداری