من ۵ دقیقه دراز میکشم
میشه چن دقیقه درازبکش وقتی خستگیت دررفت دوباره سمت راست یا چپ بچرخ
میشه
من ک ب پشت راحتترم و اکثرا ب پشت دراز میکشم
چرا بابا در حد خستگی در کردن میشه . مگه سونوگرافی میری نمیخوابی
نه چطور مثلا له میشه که
۱۰دیقه اشکالی نداره منم میخوابم
در حد ربع ساعت اینا مشکلی نداره
در حد ده دقیقه یک ربع فکر نمیکنم مشکلی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.