خانوما اصلا نمیشه ب پشت دراز کشید؟ خسته شدم

۸ پاسخ

من ۵ دقیقه دراز میکشم

میشه چن دقیقه درازبکش وقتی خستگیت دررفت دوباره سمت راست یا چپ بچرخ

میشه
من ک ب پشت راحتترم و اکثرا ب پشت دراز میکشم

چرا بابا در حد خستگی در کردن میشه . مگه سونوگرافی میری نمیخوابی

نه چطور مثلا له میشه که

۱۰دیقه اشکالی نداره منم میخوابم

در حد ربع ساعت اینا مشکلی نداره

در حد ده دقیقه یک ربع فکر نمیکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط