۱۱ پاسخ

فقط و فقط هزار یعنی از همشون عالیه

سِون و سنتی از همه خوشمزه تره

سون استفاده میکنم

خودم درست میکنم باشیرمحلی

سون ۷

ماست محلی درست میکنیم و گاهی سون

سون

ب بچه سون پرچرب بده خوبه ،پروبیوتیکم خوبه اگه یبوسته

گاومیش از مغازمون میاره شوهرم هررگاهی یم کاسه ای و سون

سنتی محلی

کوزه ای و یونانی هم خوشمزه س

سوال های مرتبط