به چشمات۱۰۰ ولیی به ارایشگر ابروت۰
صفربدم اره 🤪
چه چشمای قشنگی
۱۰۰۰۰۰۰۰
حالا با این امتیازایی ک جمع کردی میخای چیکار کنی😶
۵۰.
چشات خیلی قشنگه ۱۰۰ 😍ولی ابرو اینجوری فیبروز رو من دوس ندارم البته ک سلیقه ایه
چشات سگ داره لامصب ۱۰۰ میدم
0/0میدم😝😂
۶۰ درصد
۱۰۰
ب قرینه کارکردن ارایشگرتم ۱۰۰میدم
۵۰ میدمگلم ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.