۱۲ پاسخ

به چشمات۱۰۰ ولیی به ارایشگر ابروت۰

صفربدم اره 🤪

چه چشمای قشنگی

۱۰۰۰۰۰۰۰

حالا با این امتیازایی ک جمع کردی میخای چیکار کنی😶

۵۰.

چشات خیلی قشنگه ۱۰۰ 😍ولی ابرو اینجوری فیبروز رو من دوس ندارم البته ک سلیقه ایه

چشات سگ داره لامصب ۱۰۰ میدم

0/0میدم😝😂

۶۰ درصد

۱۰۰
ب قرینه کارکردن ارایشگرتم ۱۰۰میدم

۵۰ میدم‌گلم ❤️

سوال های مرتبط