نه به پستونک و شیشه شیر فقد دستام 🤣🤣🤣🤣

تصویر
۸ پاسخ

دقیقا دختر منم فقد دستاش

پسر منم دستاش مدام تو دهنش هست ایراد نداره اقتضای سنشونه

دقیقاا🤦‍♀️🤣

دخترم بهش شیر میدم هر جور شده انگشتش رو از لای سر شیشه شیر تو دهن جا میکنه

عزیزم عین دختر مننننه

چه مژه هایی ماشالله😍

آخ گفتی
پسر من جفت دستاش رو میخواد بکنه توی دهنش
ینی هرچقدر جابشه میکنه توی دهنش جایی رو خالی نمیذاره🤣😁

دقیقا دختر منم همینطور شده . پستونک هم گاز میگیره

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی