حالا باز خوبه گرفته دستش بچه من پرت میکنه دومتر اون طرف تر ..باید بگردم نصفه شب ببینم کجاست
ای خدا دستشو بخورم🤤پسر من اصلا پستونک نخورد☹️
آرامش بخشه براشون پسر من اگه تی وی و پستونک نباشه اصلا آروم نمیگیره نمیخابه😖
پسر منم بعضی وقتا اینطوریه😂😂
پسر منم اگه نخوره باید بگیره دستش یا جلوی لبش باشه 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.