خداروشکر کاربرد پستونک رو هم فهمیدیم موقع خواب 🤣🤣

تصویر
۵ پاسخ

حالا باز خوبه گرفته دستش بچه من پرت میکنه دومتر اون طرف تر ..باید بگردم نصفه شب ببینم کجاست

ای خدا دستشو بخورم🤤پسر من اصلا پستونک نخورد☹️

آرامش بخشه براشون پسر من اگه تی وی و پستونک نباشه اصلا آروم نمیگیره نمیخابه😖

پسر منم بعضی وقتا اینطوریه😂😂

پسر منم اگه نخوره باید بگیره دستش یا جلوی لبش باشه 😐

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱۷ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی