از شیر خشک نان راضید

۴ پاسخ

من میدم رازین اوپتی پرو میدم. راحت پیدا میشه .‌هربار . ۵ تا ۶ تا میخورم . .
بقیه ها پیدا شدنش
سخته . ببین ب بچه میسسازه بده .

اره عالیه

نه دل درد می شد

من اره نان اوپتی پرو کامفورتش خوب نبود

سوال های مرتبط

مامان مانیا مامان مانیا ۳ ماهگی