خانوما این شربت برا ۹ ماه مجازه

تصویر
۷ پاسخ

برای چی میدید به بچه اینو برای اشتها؟

بله مشکلی نداره

خیلی شربت خوبیه ولی دخترمن یوبوست شدید گرف دکترقطعش کرد

این شربت زینک کاربردش چیه؟ برای چی داده میشه؟

بله من میدادم به دخترم

میدم من اینو

من فکنم شش ماهش بود میدادم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان هامون🌱🩵 مامان هامون🌱🩵 ۱۰ ماهگی
مامان افرا گلی❤️ مامان افرا گلی❤️ ۱ سالگی