۳ پاسخ

برای من عالی بود، بچم رفلاکس داشت با هیچ دارویی خوب نشد بیومیل ای آر براش عالی بود. وزن دهی برات مهم نباشه شیر به بچه بسازه اذیتش نکنه

من میدم دکترش ک از وزن بچم راضی بود ولی من خودم راضی نیستم از ماه پیش ۶۰۰ گرم اضاف کرده

من دادم صد گرم وزن داده بهش

سوال های مرتبط

مامان 🐻‍❄️آرتا🐻 مامان 🐻‍❄️آرتا🐻 ۱۳ ماهگی