۳ پاسخ

مرغ و پیاز با مقداری آب میزاری رو شعله بپزه تا بوی زهمش گرفته بشه
بعدش ریش ریش می‌کنی
پیاز + فلفل دلمه + قارچ + سیب زمینی
سیب زمینی نگینی خرد شده بعدش سرخ می‌کنی همزمان با مرغ به موادت اضافه می‌کنی .
پیاز میزاری رو حرارت تا یه مقدار سرخ بشه بعدش فلفل دلمه و قارچ اضافه می‌کنه دوباره میزاری یه کم بمونه مرغ ریش شده و سیب زمینی اضافه می‌کنی هم میزنی تا مرغ هم سرخ بشه من پیاز زیاد میریزم طعمش عالی میشه جون میده برا خوردن 😋 بعد از اون ادویه ها ، پودر سیر ،کاری زردچوبه ، یه مقدار فلفل قرمز ، نمک اضافه می‌کنی میزاری چند دقیقه بمونه تا هم رنگ بگیره موادت هم خامی ادویه گرفته بشه بعدش رب گوجه بزن (من همیشه با گوجه که از قبل گذاشتم خردکن فریز شده دارم درست میکنم )خوب خوب هم بزن سرخ بشه درشو بزار ده دقیقه با شعله کم بمونه اگر دیدی داره خشک میشه که البته اگر قارچ به مقدار کافی ریخته باشی خودش آب میندازه نیاز نیست اما اگر دیدی داره خشک میشه اندازه نصف یک لیوان متوسط آب میریزی درشو می‌بندی میزاری بمونه.
حتما امتحان کن خیلی خوشمزه میشه 🤤

من محشر درستش میکنم

میتونی مرغ رو تکه ای برش بزنی توی مواد بذاری بعد توی تابه بپزی یا هم اینکه مرغو آبپز کنی ریش ریش کنی با ادویه و گوجه و اینا تفت بدی

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی