۲ پاسخ

اب پزکن عزیزم
با کره و اب رقیق کن
اگه اینجوری نخورد با بیسکوییت و فرنی و سیب زمینی اینا بهش بده

فک کنم ابپز باید بشه بعد له و با شیر رقیق بشه.

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی