۶ پاسخ

من با سرلاک گندم قاطی میکنم میخوره به نظرم اینجوری بهتره

من امروز باسیب زمینی و یکم کره قاطیش کردم بهتر خورد

ب نظرم چجوری الویه درست میکنی تخم مرغ و سیب زمینی اب پز رنده کن بده بخوره بچه

من زرده رو تو فرنی یا سوپ دادم بهتر خوردنیمروییم ک بچه من هنوز بلعش کامل نشده غذا درشت باشه و سفت باشه اوق میزنه میپره حلقش

تو تایپکام ایده گذاشتم عزیزم خواستی نگاه کن

خوب اب پز کن زرده خالی با کره له کن بده

سوال های مرتبط