من با سرلاک گندم قاطی میکنم میخوره به نظرم اینجوری بهتره
من امروز باسیب زمینی و یکم کره قاطیش کردم بهتر خورد
ب نظرم چجوری الویه درست میکنی تخم مرغ و سیب زمینی اب پز رنده کن بده بخوره بچه
من زرده رو تو فرنی یا سوپ دادم بهتر خوردنیمروییم ک بچه من هنوز بلعش کامل نشده غذا درشت باشه و سفت باشه اوق میزنه میپره حلقش
تو تایپکام ایده گذاشتم عزیزم خواستی نگاه کن
خوب اب پز کن زرده خالی با کره له کن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.