من با گلابی رنده شده یا سیب قاطی میکردم میدادم
من با ماست ماجان دکترش گف ترکیب میکنمخیلی دوس داره
من هنوز تخم مرغ ندادم ولی یادمه خواهرم فرنی درست میکرد یدونه خرما میزد یکی هم زرده تخم مرغ،خوشمزه میشد بچش خوب میخورد(قیساوا نوزادی😂)
من با کره و اووکادو میدم خیلی خوشمزه میشه
من با خرما میدم
من با موز و شیرخشک و آووکادو قاطی میکنم میخوره
من با کره ی کم آب آب ک شل بشه قاطی کردم دخترم خیلی ،نخورد امروز میخوام آبپز کنم زرد قاطی فرنی کنم
با کره و شیرخشک میشه ترکیب کرد
شیرخشک میریزم روش
بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.