خانما من بالا میارم زیردلم درد میگیره اشکالی نداره؟

۲ پاسخ

تو بالا اوردن لرز بدن و دفع ادرار هم طبیعیه، فشار میاد خب 🙃

من تا ۱۷ هفتگی دقیقا همینطوری بودم ، فقط و فقط استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری