بنظرم صبرکن با سونو تشکیل قلب و ازمایشاتت برو. من گذاشتم اون موقع برم
برو تشکیل پرونده بده سونو ازمایشاتم ببر.واس آزمایش اینا میتونی بهداشت بری رایگان بیوفته برات بعدشم قرص اینارو هم میده سونو هم میکنن
برواز همین الان
هرچی دیرتر بهتر روانیت میکنند از بس زنگ میزنند😂
تشکیل قلب برو بعد برو بهداشت
من چندروز پیش رفتم .بهم قرص پیتامین دی و فولیک داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.