خانما من کی برم بهداشت ؟؟

۶ پاسخ

بنظرم صبرکن با سونو تشکیل قلب و ازمایشاتت برو. من گذاشتم اون موقع برم

برو تشکیل پرونده بده سونو ازمایشاتم ببر.واس آزمایش اینا میتونی بهداشت بری رایگان بیوفته برات بعدشم قرص اینارو هم میده سونو هم میکنن

برواز همین الان

هرچی دیرتر بهتر روانیت می‌کنند از بس زنگ میزنند😂

تشکیل قلب برو بعد برو بهداشت

من چندروز پیش رفتم .بهم قرص پیتامین دی و فولیک داد

سوال های مرتبط

مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین مامان آرین ۴ سالگی
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری