مامانا بنظرتون کی برم بهداشت ؟

۸ پاسخ

من هفته هشتم رفتم

من ۷ و خورده ای بودم رفتم

همین حدودا معمولا میرن..

من ۱۸ هفتم نرفتم

من ک نرفتم

واسه چی میرید بهداشت؟

من تا فهمیدم باردارم رفتم قرص میدن و یه ازمایش خون و ادرار مینویسن و بهت میگن چند هفته بری سونو و...
بنظرم خیلی خوبه از همین الان برو تشکیل پرونده بده

منم فعلا نرفتم موندم ان تی برم بعدش برم بهداشت
یعنی بعد ۱۲هفتگی اینا

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مَهدیار🩵🐻👶🏻 مامان مَهدیار🩵🐻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری
مامان آرین مامان آرین ۴ سالگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری