من کی برم تو بهداشت

۵ پاسخ

اخرای بارداریت برو

بعد از سونو قلب باید بری تشکیل پرونده بدی

من که نمیرم

هر موقع بری انقدر خوشحال میشن از حضورت که نگووو...من حوصله و اعصاب بهداشتمون رو ندارم ولی اگه سمت شما اخلاقشون خوبه که برو

وقتی ازمایش مثبت شد برو ازمایش ببر تشکیل پرونده بده

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۶ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی