خانمااا سرفه کردم یهو زیر شکمم درد گرفت چراا🥺
طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

منم همینجوری میشم سمت چپ و راست شکمم زیرش درد میگیره

عطسه و سرفه میکنیم همینه عزیزم فشار میاد یه لحظه بعدش خوب میشه

آره لحظه ای باشه ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری