مامانا تیروئید۲.۸۸ توبارداری چطوره؟؟

۳ پاسخ

مال من ۲/۸ بود دکترم قرص داد گفت تو سه ماه سوم ممکنه بالاتر بره خطرناکه بازم بستگی به دکترت داره

خوبه‌ماه دیگه ازمایش بده دوباره
کلا ۳ ماه دوم به بعد احتمالش هست زیادتر بشه

خوبه.

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل هفته چهلم بارداری
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میساویسنا مامان میساویسنا هفته بیست‌ونهم بارداری