مامانا یه سوال توبارداری نمیشه استخر رفت؟؟؟؟

۴ پاسخ

میگن آب بچه رو میکشه پایین خدایی نکرده سقط میشه

عزیزم آخرای بارداری میشه رفت که یسری حرکات انجام بدی ک زایمان راحت تری داشته باشی

من از دکترم پرسیدم گفت میتونی بری،ولی خودم پشیمون شدم،گفتم خدایی نکرده عفونت میگیرم،یا اینکه پا سر میخوره داستان میشه…

نه فکر کنم چون عفونت و هم سر خوردن و اینا هست آدم خسته میشه من اوایل نمی‌دونستم میرفتم اصن خیلی بدش حالم بد میشد

سوال های مرتبط

مامان آقاکارن😍 مامان آقاکارن😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته چهلم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وششم بارداری