۴ پاسخ

کاش کره بزنی به فرنی .تو سوپ روغن زیتون بزن

واسه سوپش زوده فک کنم

آخه حساسیت پروتئین گاوی داره

روغن زیتون بعد ک خاموش کردی بریز یکم نیازی ب پخت نداره .
ولی تو فرنی ب نظرم کره خوشمزه تره
روغن رو تو سوپ بریز

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه ام مامان یکی یدونه ام ۱ سالگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی