۱۰ پاسخ

متشکرم

یا کمپوت کن یا خشکشون کن

خشکشون کن

کره سیب هم میتونی درست کنی ببر برش های نگینی بده البته بدون پوست روش سه شیره یا شیره انگور بریز بزار بپزه بعد بریز تو شیشه مثل مربا میشه به بچه ات میتونی بدی .

خشک کن بعد یه ذره تفت بده به عنوان دمنوش سیب ...
تفت دادن بدون روغن البته

کمپوت .آبمیوه.مربا.لواشک.خشک کن

من کمپوت میکنم شکر نمیزنم گلاب بزن اگه داری و زعفرون خوشمزه میشه برای صبحونه یکمی هم چای درست کن اگر فر داری سیب ها را مثل چیپس ورق ورق کن بذار تو فر زود میسوزه مواظب باش
یا روی بخاری میتونی بخشکونی
من اینکار را میکنم قاطی چای میکنم و خالی هم میخوریم

مادرشوهر من میوه میمونه پرتقال یا سیب پوست می‌کنه قارچ قارچ می‌کنه نازک میچینه توسینی روحی بزرگ می‌زاره رو بخاری عین میوه خشک میشه خیلی خوشمزه میشه

کمپوت خوبه باهاش کیک درست کن

کمپوتش کن خیلی خوشمزه میشه شکرام کم میخواد

سوال های مرتبط