چاغاله بادوم تا چقدش ضرر نداره؟

۴ پاسخ

منم خیلی میخوردم شکمم مثل سنگ سفت میشد پشت بندش ی چایی نبات میخورم اکی میشم کم کم

من الان یه کاسه بزرگ خوردم هیچی هم نمیشه

ضرربرابچه ندارع فک کنم خودادم خیلی اذیت میشه ازسنگینی ونفخش

بیشتر سره دل میمونه و نفاخه ضرر خاصی نداره

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری