خوردن چاغاله بادام و باقالی اشکالی نداره؟

۶ پاسخ

نه ولی چغاله بهتره هستشو نخوری

من باقالی دوست ندارم ولی اون روز بابام چاقاله بادام گرفته بود خوردم در اندازه یه پیاله خیلییییی کوچیک

هر دو رو بخور به انداژه

هوس.

چاقاله میگن طوری نیس ولی باقالی میگن‌خوب نیس در حد رفع هوش

نه بخور کم ولی نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙Karen🩵 مامان 💙Karen🩵 روزهای ابتدایی تولد