سلام خانما خوردن زیتون اشکالی نداره؟

۹ پاسخ

نه تو بارداری خیلیم خوبه

نه خوبه من شنیدم بچه رو خوشگل میکنه

ولی مراقب باش‌شوریش فشارت‌و نبره بالا

خیلیم عالیه

دکتر بهم گفت بخور زیتون

ن عزیزم خیلیم خوبه

ن خیلیم خوبه

نه اتفاقا خوب هم هست

نه مفیدم هست

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
گیسو طللا گیسو طللا قصد بارداری
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی