خوردن باقالی اشکال داره؟

۱۰ پاسخ

تو گوگل سرچ کنید ببینید هیچ مشکلی نداره متاسفم برا کساییکه سرخود میان چیزای مزخرف مینویسن

خوردن باقالی در بارداری ضرر داره⁉️

♻️خوردن باقالی در حد تعادل فی نفسه مشکلی نداره حتی خوب هم هست به جهت خونساز بودنش و همینطور برای سیستم عصبی جنین .
اما اگر زیاده روی کنیم ممکنه باعث سردی معده و مشکلات گوارشی بشه بهتره که رعایت کنیم.

❌ اما یه نکته اینجاست که اگر کسی آمپول هپارین میزنه یا آسپرین استفاده میکنه ممکنه انعقاد خونش دچار مشکل بشه و لکه بینی بیفته لذا حتما حواستون باشه.

⛔️در کسانی که خودشون بیماری ژنتیکی فاویسم دارن و یا در اقوام درجه یکشون این بیماری را دارن ممنوع هست به این دقت کنید.

والا من تا الآن دو سه بار خوردم😶

من نمی‌دونستم باردارم کلی باقالی با سرکه خوردم با فلفل سیاه

من ک فراوون خوردم 🫢🙈

میگن باعث فاسد شدن خون بچه مبشه

اره نخور

ارع مشکل ژنتیکی میاره اصلا یدونه هم نباید بخوری حتی توی ادمای معمولی هم بیش از حد خوردن باقلا مریضی میاره

حساسیت و کم‌خونی میاره

میگن خوب نیسس

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری