مامانا قطره اینفاکول خوبه بگیرم

۴ پاسخ

برای بچه ی من تاثیری نداشت رفلاکسشم بدتر کرد

من میدم خوبه اروم میشه

اره خیلی خوبه ارومش میکنه ولی درمان نه

برای پسرم که عالی بود

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی