قطره اینفاکول خوبه

۷ پاسخ

همه میدن بچهاشون چون برند خارجیه از خارج کشور میاد وگرنه من از سیسمونیا گرفتم ۱/۳۰۰ عالیه قبل از شیردهی میدمش هرهشت ساعت هشت قطره دیگه راحت باد شکمشو میده بیرون

عالیه اگه. رفلاکس فقط نداشته باشه

خیلی مورد اطمینان نیس مجوزبهداشتم نداره دکترا اصلا پیشنهادش نمیکنن

من چیزی ک تو داروخونه گیر نیاد به بچم نمیدم

به بچه من که اصلا نساخت حالشو افتضاح کرد قسم خوردن که اصله ۱/۵۰۰ هم حساب کردن

نرس هارویز گریپ‌میکسچر بگیر عالیه س شب پیش ب خاهر شوهرم گفتم برای پسرش گرفت گفت هالیه دادم ساکت شد شکمشم کار انداخت

اگه اصلش باشه که نیست اصلا

سوال های مرتبط

مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۸ ماهگی
مامان لوبیا طلایی مامان لوبیا طلایی ۲ ماهگی