قطره ی اینفاکول خوبه کسی استفادع کرده

۵ پاسخ

عااالیه عالی، آب رو آتیش فقط اگه میخوای خوب اثر کنه روزی سه بار و هربار یک قطره چکان کامل بده(صبح و ظهر و شب)

اره خوبه من میدم واقعا تاثیر داره

من استفاده کردم ۲هفته خوب بود دیگه تاثیرنداشت

عالیه واقعاااا

من ک گرفتم واسه پسرم تاثیر نداشت انداختم تو یخچال کلی پولشو دادم🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۸ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی