قطره ی اینفاکول برا چیه؟؟ خوبه؟

۴ پاسخ

اینفکول گرونه 1300پولشه اگه میتونی بخری آره خوبه

واسه کولیک ونفخ بچه س
اره خوبه

کولیک

برای کوایک‌و‌نفخ

سوال های مرتبط

مامان لوبیا طلایی مامان لوبیا طلایی ۲ ماهگی
مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی