قطره اینفاکول برای چی خوبه؟خریدش ارزش داره؟

۳ پاسخ

برای کولیک هستش من استفاده کردم اگه اصلشو بتونی پیدا کنی عالیه

من خریدم دخترم میخوره بالا میاره بهش نمیسازه ۷۰۰ نومن بود اونم باکلی استرس اشنا اصلش پیدا کردم ولی بهش نمیسازه

کولیک و دل درد اره میگن عالیه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی
مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۶ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۷ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۴ ماهگی